Ben de 33 te oldum basur.dr unuza söylemelisiniz enfeksiyon olmasın.ilaç verdi bana krem hemen sürmen gerek dedi.meme kaybolması ama acımıyor.ben 20.haftadan beri kabızım ne yaptıysak olmadı ama yeni çıktı sanırım hamilileğin ileriki haftalarında olabiliyor artık baskıdan damarlardan.