Arkadaslar öncelikle merhabala.. bılıyorsunuz 4 gun once basur durumundan aglıyordum surekli.. sukur ılacları kullandım ve 2 gundur rahatım yanı ılk 2 gun cok agrılı ıdı uyku uyumadım.. ama suan rahatım.. anestol ve procto ıdı sanırım yanlıs yazmayımda ıkısıde cok ıyı geldi 🙏🏻🙏🏻 Şukurler olsun sımdı daha ıyıyım.. ben sezeryan olucam o yuzden cok sorun arz etmıyorum sonrası ıcın ama normal doğum yapıcak anneler önlem alın derim.. gunlerdır sıvı tuketıyorum bırde kabız olmamak ıcın ..