bu arada cümleler uzadi ama aklima sonradan geliyor 10 haftaliktim dedigim gibi dusuk tehlikem vardi progestan fitil kullaniyordum ve günlerce kabızlık yaşadım hem basur yarası hem kabızlık ağlamaktan helak olmustum. doktor fitiller verdi işe yaramadi Duphalac verdi ona rağmen kabızlık çektim. siz de benim gibi Anestol ü kim bulduysa dualar edersiniz umarim resmen tüm derdime derman olmustu 🙏