tugbats TunarinAnnesi gebesin kürtaj olmadım ama bende düşük yaptım, 1 ay geçmeden gebeliğimi öğrendim
Ebaki Zynp01 canım Bn tekrar yaptım ve bu sekildi iki gün mü sürüyor bu yumurtlama ya da hamilemiyim anlamadım 🙄🙄https://imgyukle.com/i/nx4V7U https://imgyukle.com/i/nxbArM
BusraVeli TunarinAnnesi Sağlık olsun canım en azından rahmin biraz daha toplanır Allah en kısa zamanda versin sana bu mutluluğu inşallah
Ebaki TunarinAnnesi üzülme abla Rabbim biliyor vereceği zamanı dua et hayırlısını iste hep bnde dua ediyorum sana hep 🤲🤲😇
sinber Ebaki sanırım yumurtlama canım çatlamakta dönüyor gibi yarın da ya da bgn akşam gibi bir daha dene istersen o zaman netleşir artık denemekte devam et mutlaka ama gebelikte olabilir buna da dikkat et bence
Elfnsm TunarinAnnesi gitgide belirmiş çizgi bence gebelik var çünkü diğrrinden kalma olsa silikleşerek devam etmesi gerrkirdi diye düşünüyorum
Merveyunus31 TunarinAnnesi gebesin canım dikkat et kendine kesin gebesin cunku oncekilerde çıkmamış artmış betan yüksek kalsaydı aksi olurdu hayırlı olsun
Zhrnz TunarinAnnesi her ihtimale karsi kan ver derim cnm normal adet olmamisin kahverengi lekelenme olusmus dedigine.gore
Ebaki TunarinAnnesi abla dikkat et kendine ya tam kanama olmadıysa hamilesin bncee ya da kimyasal gebelik yasıyosun
sinber Ebaki ewet çatlamış canım tekrar yumurtlamışsın bu yüzden reglin biraz geçilebilir belki denemelere devam 🤩