Ebaki TunarinAnnesi abla dikkat et kendine ya tam kanama olmadıysa hamilesin bncee ya da kimyasal gebelik yasıyosun
sinber Ebaki ewet çatlamış canım tekrar yumurtlamışsın bu yüzden reglin biraz geçilebilir belki denemelere devam 🤩
Ebaki sinber inşallah canım ya ikiz olma sansı var mıs bnm hm esimin tarafında amcasının ikizleri var bakalım ne olur sonuc ya Rabbim en hayırlısını versin kısa zamanda hepimize 🤲