TunarinAnnesi Zynp01 kuzum benim 13 ocakda bebek evde düşdü plasantayi kürtajla aldilar ve 9 Şubat İnşAllah yarın belli olucak Hamileyim qaliba 🙏
TunarinAnnesi Zynp01 nasıl öğrendin 27 Ocak hamile olduğunu testin nasıldı? Hcg kaç çıkdı. ? Hikayemiz benziyor onun için sordum sen benden bilinçlisin şimdi
Sinem67 TunarinAnnesi bilmiyorum cnm Bn korunmustum 6 ay o yüzden betayı hic takip etmedim. Ama kan testinde betanız cok yükselirse sevinin erken sevinmeyin. Üzülmeyin diye dyrm. İnsallah saglık la gebe kalmıssınızdr hemen ☺️
Zynp01 TunarinAnnesi kürtajdan sonra düzenli adet olmayı beklemiuırdum döngüm değişmiştr diye düşünydm o yüzden ovulasyon yapıyordum tam adet günü çift çizgi çıktı koyu. İlk başta yumurtlama sandım sonra acaba mı dedim gebelik testi yaptum çıktı
TunarinAnnesi Zynp01 kuzum bugun yani 10 Şubat benim adet olmam lazmdi 30 günde bir olurdu hep Bugun bel ağrim oldu kasık batmam oldu 3 gün önce negatif olan test bugun pozitife doğru. Çıkdı yarın hcg baktırıcam İnşAllah hamileyimdir https://i.imgyukle.com/2020/02/09/nS7TRh.jpg
Ebaki sinber https://imgyukle.com/i/nx4V7U https://imgyukle.com/i/nxbArM yaptım canım iki gün yumurtlamam sürüyor galiba
Ebaki sinber bazen iki gün sürüyomuş cnm ne bileyim ya test yaptım yine cıkmadı hm ayın 1 ve 2 si ilişki oldu yumurtlama plalı 10 gün oldu bu kadar erkn belirir mi ki
sinber Ebaki idrarda hemen çıkmaz ama kanda çıkabilir canım yarın da ovu dene bari ona göre hareket edersin