Ebaki ewet 31/1 yumurtlama çatlama olmuş ama 3 ündeki de koyulaşmış tekrar yumurtlama olacağını sanmıyorum ama dediğim gibi nolur ümitlenme hakkına girmiş olmak istemem en güzeli kan ver yarın büyük ihtimalle çıkar çıkmazsa da daha vakit var bu arada ovu devam et bakalım inşallah vardır hamilesindir canım hayırlısıyla