Mervemeydan vala farklı şehirlerde çok pahalı eşimin işinden dolayı geldiğimiz memlekette doğum 8000 miş mecbur kalırsan verirsin ama gereksiz buluyorum ben, kendi memleketimize gitmeyi düşünüyorum doğuma hem ablam çalışıyor özel hastanede herkes tanıdık hemde normal 650 sezeryan 1000 küsürmüş boştan yere okadar vermeye gerek yok diye düşünüyorum.