Leyla508 Melikekrkc 12. Haftada kıza benziyor dedi 16. Haftada %100 kız dedi neden almayalım ki 😀 ebebek te inanılmaz indirimler oluyor bende alıyorum
Melikekrkc Leyla508 bana 20.haftada dedi erkek diye ama hala süphedeyim o yüzden dedim canım burada da çok okudum cinsiyet değişti diye
Turkan09 Funda_karabas 12 haziran ve evlilik yıl dönümüm bakalım denilen tarihte gelecek mi çifte mutluluk verecek mi 🤲🏻🥰🥰🥰🥰
Sinemustafa2008 Funda_karabas 40 haftaya göre 20 haziran ama sezaRyan olucagım için haziranın başı gibi
Nurhayatymnli Minnosanne27 aa benimkide kiz 😂 programa gore oyle kiz bebekleri erken geliyo diyolar ama mayis basindan beklemeye baslicaz artik ne zamana kismetse
_2prensesannesi_ Melikekrkc 13 cu haftada kesin kiz mi demisti acaba benziyor falan mi dedi ayrintilida değişecek diye korkuyorum cinsiyeti 😂
Melikekrkc 13 de yüzde 90 kız dedi canım ama emin olmak için 1 ay bekle dedi bana 20.haftada erkek olunca erken bakmışız o zaman dedi
_2prensesannesi_ Melikekrkc 13 cu haftada kiz benziyor dedi 16 da kiz dedi 21 ci haftada ayrintiliya girecem orda kesinleşir artik 😊
busraburcak Hasibedenizli müslin örtülerden henüz hiç almadım ama zıbın, alt üst takım ve çıtçıtlı badilerden 0-3 ay çok aldım 🤦🏻♀️ Biraz yenidoğan alayım bende beşik aldım yenidoğan almadım enteresan ama olsun 😂