Sekuhan Susam_cik ben ilk 10 ve ilk 20 gün için uzun kollu zıbın düşünüyorum sonrası için kısa kollu ince kıyafetler
Sekuhan Bizde buradayız oğlumla 21+5 💙 doğum tarihi belirtemem belli olmaz erken de olabilir geçde ama haziran nasipse büyük ihtimalle burcu ikizler
Nurhayatymnli Minnosanne27 aa benimkide kiz 😂 programa gore oyle kiz bebekleri erken geliyo diyolar ama mayis basindan beklemeye baslicaz artik ne zamana kismetse
Minnosanne27 Nurhayatymnli benimki normalde iki haziran ya bende dıyorum Mayıs'ın sonlarına dogrı gelir çünkü ilk kızım 39+4 günlükken geldi buda 28 mayıs da fln gelir dıye düşünüyorum hayırlısı bakalım mayısa girer girmez heyecan dorukta olur bnde 😁😁😃😄
Nurhayatymnli Minnosanne27 bayramda gelirlerse bayram sekerlerimiz olurlar ya zaman bir an once gecsin diye bekliyorum ilk evladim sabırsızlıkla bekliyoruz😂
Nurhayatymnli Minnosanne27 ne kadar kilo aldiniz bu zamana kadar onceki yorumlariniza baktimda duvarinizda yatamıyorum falan demissiniz sanirim merak ettim 😊
Minnosanne27 Nurhayatymnli canım 7 kilo aldım hamileliğiden bu yana şimdilik 7 sanırım daha alırım gibi :) ilk kızımda 16 kilo almıştım🙈🙊
Minnosanne27 Nurhayatymnli Uykusuzluk var bacak krampı kalça agrısı nedeniyle uykularım gitti yani 🤷♀
Nurhayatymnli Minnosanne27 benim sirt ağrılarım var sadece bide mide yanmam gece uykumdan midemin yanmasina uyaniyorum 😅
Mugeeem Haziran ortası doğum inş. Bir kızım olacak inşallah ufak tefek alışverişlere başladık ama çevremdeki herkes şimdiden bebişime birşeyler örmeye başladı Selametle kucağıma alırım inşallah💕
Leyla508 Funda_karabas inşallah sağlıkla kucagımıza alırız bakalım gününümü bekleyecek yoksa erken mi gelcek 😃