Ebaki Mehtapakgl diğer testlerime baktın mı cnm 31 de yumurtlama olmus mu gec mi yumurtlamıs oldum ay kafam karıstır ya 🤣🤣🤣
Mehtapakgl Ebaki kuzum ben bunu bir kere kullandım, ama şöyle olduğunu biliyorum mesela test yapıyorsun koyu çıkıyoryumurtluyorsun ve bir sonraki gün yaptığında silik çıkmışsa yumurta çatlamış oluyor. Çok fazla detaylardan anlamıyorum 😁
Ebaki Tgbanne test yaptım ama erkn gebelik testi deil normal bu testlerle gönderdikleri cnm negatif cıktı Bi kac gün daha deniycem böyle bakalım ne olur
Tgbanne Ebaki 31 ocakta yumurtlama olmuş , 1 şubatta çatlamış gözüküyor canım anladıhım kadarıyla . C ve T nin rengi aynı koyuluktaysa yumurtlama . T nin rengi , C den koyuysa buda hamilelikmiş , birbebeğingünlüğünde okudum
Ebaki Tgbanne yaa inşallah cnm https://i.imgyukle.com/2020/02/09/nSt8nv.jpg bak böyle oldu ve ilk t cizgisi belirdi canım sonra c cıktı
[silindi] Ebaki yani yumurtlama olması lazım hamilelik olsa normal testte çıkması lazım lh da koyu çıktığı gibi sen değerlendir bugünleri adetini bekle bugün yine yaparsın lh testi bakalım silikleşicek mi gerçekten yumurtlama mı
Miniginannesiiii1111 Ebaki evet bu yumurtlama büyük ihtimalle çatlama yakın veya 2. Kez yumurtluyor olabilirsin yada gebelik olabilir bende hamileliğimi ovulasyon testiyle öğrendim ama benimkisi çubuk olanlardır şerit test yani kit değil elindeki gibi bunda nedir bilmem ama.inssllah hamileliktir😇
Aysenur41 Hamile kalırsanız bile o testle anlayabilirsiniz ben hem yumurtlamayı hemde hamileliğimi öğrenmiştim n11 den 30 lu almştm
Ebaki Aysenur41 https://imgyukle.com/i/nulwk6 https://imgyukle.com/i/nul93x bu sekil mi yumurtlama olmustu sende cnm