Ebaki yumurtlama olmadıgı gün 2. Çizgi ya hiç çıkmaz yada silik çıkar yumurtalama oldugunda 2 çizgide net çıkar. Adetten bittikten 2 gün sonra 1 haftayı degerlendirdim yumurtlama o haftanın içindeydi zati. Bi hafta sonrasında gebelik testi yaptm tabi cıkmadı ovulasyon testini cok almıştım rastgele yapıp yapıp duruyodum yumurtlama gectiği halde adete 5 gün kala öylesine yaptım 2 çizgide net çıktı şok oldum ne alaka yumurtlama oldu geçti adet yaklaşti niye 2 çizgide net diye hemen gebelik testinide yaptım oda pozitif cıktı direk hastaneye gidip kan verdim cok yeni gebelik 3 haftalık dedi. Yani hamileyken de ovulasyon testleri 2 çizgi net çıkıyor