Demet2 Hayatımda burnum kanamamıştı, 31 hafta civarı yoğunca bir kanama yaşadım ve ilk anda panikledim. Ama tansiyon problemim yok, genelde 12/7 çıkıyor ve bu hamilelikte artan kan miktarına bağlı olarak yaşanabilen bir şeymiş. Bebeğe de herhangi bir zararı yokmuş.