Suzan_arslan Demet2 ben yaşamadım ama bu uygulama da haftalık bilgilendirme kısmı varya orda okudum.gebelikte burun kanamasının normal oldugunu okumuştum.sebebininde yazmışlardı ama hatırlamıyorum inan.