Zeyk haticedrn ya gelişimin bir iki hafta ileri olması çok sorun olmuyor canim. Sen sağlıklı beslenmeye bak ❣️ benim 35. Haftam bitecek hep bir hafta önce gitti bebeğimin gelişimi ama normal doğum için sorun teşkil etmiyor.
N_sedef Arkadaslar benim 6 aylık bır ay once gıtmıstım 1650 gram dedı cocuga suan belkide 2000 gecmıstır
Caglos Cnmltm ultrason da cıkan kilo her zaman tahminidir doktor bir problem yok dediyse bi sorun olmaz
Canan_gun55_ haticedrn haticedrn bnde 30+3 de böbrek sancisiyla gittim kilo 1620 denildi normal yada fazla diye bisey demedi doktorum ama normalmiş yani
haticedrn Cnmltm internette kontrol ediyorum 22. hafta 26-28 cm uzunluk 500 gr agirlik olmasi gereken ben 70 gr sorun mu merak etmistim :)
haticedrn Pilatescadisi biraz onde ama ciddi degil dedi soylemesem bile olurdu diye ama ben normal dogum yapmak istiyorum asiri kilo almasindan korkuyorum bu yuzden de
Merve_kucuk haticedrn En son gittiğimde yani 26+0 günlükken 1045 gramdı. Ultrasona göre 1 hafta önde gidiyordu :)
haticedrn Gunayotabasi1 arastirmalar ve soylenenlere bakilirsa sorun yokmus suan icin :) Allah saglikla kucagimiza versin insallah ama yine de insan bir korkuyor
Gunes24 haticedrn ben 17. Haftamda gittiğimde 175 gramdı. Doktora az mı demiştim bi etrafına bak bakalım herkesin kilosu aynı mı korkmana gerek yok demişti :)
haticedrn Gunes24 ☺️ guzel ornek vermis. icim rahatladi benim de bi arkadasimin bebegi fazla kilolu oldugundan normal dogum yapamamisti istemesine ragmen ondan etkilendim ben. tesekkurler ❤️