haticedrn Bence önemli olan normal doğum değil sağlıklı doğum yapmak. Yola nasıl çıktığımız değil de nasıl sonlandığı önemli. Kendinizi normal doğuma şartlamayın, sağlıklısı olsun diyin. Ben de sürekli normal doğum olsun istiyorum diyordum ama gördüm ki nasip olmuyor herkese :)