kızlar merhaba. 22+3 üm dün kontrolüm varsı bebeğim 578 gram. doktorum normalden bi tık fazla olduğunu söylemese bile önemli olmayacağını söyledi ama merak ediyorum. normal doğum yapmak istiyorum bebeğin kilosu da önemli olduğundan kilo alımına dikkat etmek mi gerekir? bebeğin kilosunun normal seyrinde gitmesi neye bağlı? yapmam gereken herhangi bir şey var mı ? şimdiden cevaplar için teşekkür ederim ☺️