_minik_anne_ ne kadar iyi bile olsa, hiç gerek duymazdım kayınvalide ismini çocuğuma koymazdım, kendi annem dururken hemde, yani kendi annemin adını da koymazdım tonla isim varken de neyse.. neden her defasında erkek tarafının anne babasının ismi konuyor onu da anlamam 😀 adını koymuşsun bi de trip yiyorsun üstüne, kusura bakma da am bulmuş kılsızını arıyor denir böylesine de. Yerinde olsam kayınvalidemin ismini koymaktan vazgeçip kendi istediğim ismi tek başına koyardım, magnetin de üstünde kağıt olarak yazıyorsa sadece kağıdı yeniden sipariş verip zımbalardım