Oğluma bende böyle düşünüp kayınbabamın adını koymuştum şuan o kadar pişmanım kii anlatamam hiç benm koyduğum isime saygı duymuyorlar ve sürekli sildirin onu falan diyorlar sizin yerinizde olsam koymam şuan bunu yapan ilerde neler yapar iki isimide kohmayın farklı bi isim koyun derim