Kızıma kaynanamın adını koyuyorum yanına bir isim daha ekledim magnetleri iki isim şeklinde yaptırdım kaynanam duyunca yaptığınız ayıp keşke hiç koymasaydınız adımı dedi ben zaten ilk ismiyle seslenirim sadece iki isim gerçekten beğeniyorum böyle deyince canım sıkıldı ben zaten onu mutlu etmek için adını koydum yanına birşey daha eklememize bozuldu