Rainhn BusraAydogan14 benimde aklıma sey geliyor ara ara planlayinca falan cocugun kaderiyle oynamis olurmuyuz acaba benimki normalde 21 23 mart gorunuyor koc burcu olacak hatta ama planli olunca erkene cekiliyor ve bambaska burc falan oluyor acaba dogru biseymi yapiyoruz bilemedim
BusraAydogan14 Rainhn Şu gün olsun diye bir planım hiç olmadı canım benim ama sezeryanda bı kaç gün oynayan oluyor çok da bir şey farkedecegini sanmiyorum çünkü Rabbimin izni olmasa o gün değil de daha farklı bir gün olur
Bottesini Genelde 38.haftada alıyorlar.ben ilkinde erken Doğum yaptım acilen bu sefer herşey iyi gidiyor çok şükür tarih vermedi sanırım gittiği yere kadar diye düşünüyor.35.haftadayım bakalım 🤔
Patulya BusraAydogan14 37+5 .. 5 ay oncesine donsem planli sezeryan olmazdim ama..normal dogurabilmeyi beklerdim
Msmsms Benim sipa yerinde durursa 39+0 da doguracm ama normal gelesi var benimde normal yapasım yok 😂
BusraAydogan14 Msmsms Benimkide dönmüş tam doğum kanalindaymis kafası ama benimde normal yapasim yok ,😂😂😂
Ulasbebek BusraAydogan14 38+ 5 te olacaktım 26 subatta yani nst de kasilmalrim cıktı doktor heran herşey olabilir die ilac verdi tansion hapiyms geciktrmek adına benim şafak şaştı 😥
BusraAydogan14 Ulasbebek Aynen canım o hapi duymuştum doktorum da söyledi ama 34. haftadan sonra kullanmak çok doğru değil demişti ama kişiden kişiye değişir tabi
Ulasbebek BusraAydogan14 benim sezeryan belki ondandir canim hap deyince bebegim icin cok korkuorm baş agrimda bile hic kullanmamstm
BusraAydogan14 Ulasbebek İlaç olunca bende tedirgin oluyorum kuzum olsun zararı olsa vermez doktorlarımız