Sunshine1 Benim de 37 de planlı sezaryen olacak. 38 den sonra anne karnında sebepsiz ölümler olduğu için benimde bağışıklık sisteminde sorun olduğu için böyle alınacak hepimiz sağlıkla kavuşuruz inş. Umarım 37 erken değildir
BusraAydogan14 Sunshine1 Sanmıyorum canım erken olduğunu arkadaşlarım var hep o haftalarda doğum yaptı masaAllah çok sağlıklı evlatları
BusraAydogan14 Ulasbebek İlaç olunca bende tedirgin oluyorum kuzum olsun zararı olsa vermez doktorlarımız
Ulasbebek BusraAydogan14 valla guvenmiorm şu haftami tam tamamlayip birakmak istiorm isterse normal gelsn . Uzun vadede asla bilinmez ilacin yan etkisi allah korusun canim
BusraAydogan14 Ulasbebek Tabiki canim en iyisi hiç kullanmamak da işte bazı durumlarda mümkün olmuyor
kbrakuru 3birden benim doğumda 14 şubat 38+2 olucm o zmn . Rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🧿
Ulkunur 3birden canim bende ayni tarihte olucam ve benimde38+3 oluyor suan kilosu felan ne kadar bebegin bide istege baglimi sezaryan.
3birden Ulkunur 2ci. Sezeryanım ilk se 39 kadar bekletme bilio dr ama ben istediğim için 14 şubat ağrım sancımda yok çok şükür