Eceveannesi yapı olarak zatıyım boyum uzun hamilelikte 10 kilo aldim ama sadece gobek ve biraz göğüsler yani gayet fit bi hamileydim doğumdan hemen sonra 2 kilo falan kalmıştı oda emzirirken gitti hatta hamile kalmadan önceki kilondan daha zayıftım emzirirken gobek biraz spor yapsam en azindan evde yapsam bile kalmazdı ama birazcik var dogum hakkinda bisy demek istemiyorum benimki zordu ama cok kolay anlatanlarda var sen kimseden etkilenme her doğum her cocuk her hamilelik kendine özeldir 😇