Sudesude Benimde ilk üç ay ara ara acısız sancısız kanamalarım, kahverengi akıntım olmuştu. Üç ay hiç bir iş yapmadım bol bol dinlendim doktorumun verdği jeli kullandim. Her gebe ayni olmuyor tabiki doktorunuzla görüsmekte fayda var umarim korkulacak bisey yoktur 🤲🏻