Rabbim hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin öncelikle ama içini ferah tut inşallah kullandığın ilaçlar fayda eder bende tüp bebek tedavisi gördüm şuan da 6+4 deyim kaynanam olmadığı halde progestan kullanıyorum korkma bide güzel düşün güzel olsun