Sudesude Allah yardımcınız olsun🙏🏼 Üzülmeyin, benim de oldu. Aynı şekilde progestan ve proluton iğne kullandım. 2 gün hastanede yattım. Doktorum istirahat verdi. 15 gün sonra kontrole gittim ve kanamaya dair hiç bir şey kalmamıştı, bebeğimde gayet sağlıklıydı☺ Rabbim size de hayırlı haberler almayı nasip etsin... Bol bol istirahat edin. Ben sadece lavaboya ve yemek yemek için yerimden kalktım. Çok dikkat ettim.