Eymensmom35 aslikls3 aynen öyle canım bende normal istiyorum olaki gelmedi yapamadık hemen sezeryan tabi riske atcak değiliz mecbur Olacak .☺️
aslikls3 Eymensmom35 hayırlısı olsun hakkımızda doğumumuz ne şekilde olursa olsun kadınlar çok güçlü kesinlikle korkmamalıyız 💪🏻 😇
SuleDoruk Eymensmom35 doktorum bu konu da tecrübeli. Zaten burada ssvdyi yapan tek doktor. Birde benim 10 yıl var arada. O yüzden riskim her gebe gibi.
Dkktlbsra Eymensmom35 aksi bi durum olmazsa şuan normal gözüküyor sağlıkla doğusunda nasıl yapıcağımın önemi yok 🖤
Mstfaslhn1234 Eymensmom35 benimde sezeryan olucak gibi kan sulandırıcı iğne kullandığım için doktorum riske atmayalım seni ve bebeği dedi 19 şubatta belli olucak
Buse62 Eymensmom35 bende normal dogum öncelikle istiyorum sıkıntı çıkmazsa tabi benimde ilk dogumum illaki endişe korku olur ama Rabbim de yardım eder bide dogum hikayeleri hiç dinlemiyorum hep olumlu düşünmeye çalışıyorum
Eymensmom35 Buse62 kesinlikle canım bende öyle bazıları olumlu yönde okuyorum bende ama olumsuz şekilde etkileyenlerde var o yuzden akışına bırakalım nasip nasıl gelirlerse artık
Mstfaslhn1234 Eymensmom35 evet doktorum yazdı 2 kere kaybım olduğu için kan pıhtılaşması çıktı o yüzden kullanıyorum
Buse62 Eymensmom35 aynen öyle canm fazla düşünmeden akışına bırakmak lazım saglıklı gelsinlerde hayırlısıyla
Eymensmom35 Havin8 Ya tabi şöyle ilk doğum olunca saatlerce açılmasını beklemek sancı çekmek var sezeryanda 15dakika ama sonrası ayrı bi acı:( bende bilmiyorum valla 🤷♀️
Hiranurhilal Eymensmom35 ben normalndogum yaptm bunu seZaryan ıstıyorm bebek buyuk dıye az kaldı ama kısmet bakalm
Hiranurhilal Eymensmom35 yanınduan kafası 3hafta kendın2hafta buyuk gozukuyor oyuzden korkuyorm nırmal dogumdan bundan oncekı dogumum dort kılo ustu ve zor toparlandm