Ya bana şu an ikisi de zor geliyor🙈ilk doğumum olucak ne olcak ne yasiycam bilmediğim icin çok tedirginim 33+3 olduk biz de doğum seklim belli degil henüz bebiş baş asagi pozisyondaydi en son cati muayenesinden sonra belli olucak tabi de şu an gergin bekleyisteyim🤷