d190516 benim ilk oğlum oldu ne kusma nede bulantı oldu ondan sonra 14 sene çocuğum olmadı tüp bebek yaptık iki aylık oldu düştü bir sene sonra gene denedim tüp bebek tuttu ve onun AŞ ermesi çok kötü geçti kusma baş ağrısı kokuya hassasiyet yorgunluk öyle kızım dünyaya geldi çok şükür dedik dünyalar bizim oldu bunda annelik babalığı anladım oğlumda yaşım küçüktü 18 yaşında anne olmuştum ve çok kalabalık bi evde yaşıyorduk üç elti bi kaynana yaşıyorduk öyle anlamadım yanı çocuktan ama bu kızımda ayrı evde anneliğin ne olduğunu anladım bide zaman aşımı oldu ya sonra kızım 6 aylık oldu bi baktım ilk defa tedavisiz hamileyim sevinçten uçtum bunda iyi AŞ ermek ama bulantım çok bunun cinsiyetini çok merak ediyorum ☺️İlk oğlunda da tedaviyle oldu ama ilaçla taki tüp bebek veya aşılama değil çok uzun oldu hakkını helal et canım