d190516 canım ben önce prilam kullandm fayda göremedim. Çok kötü oluyordm. İstifra edince de rahatlamıyrdm. Tam tersi daha kötü oluyordm. Zofer diye bi ilaç verdi doktor. 1-2 gün kadar İYİ geldi sonra devam etti bulantılarım.
Şuan 13+4 oldk. Çok şükür eskisi kadar kalmadı. İnşallah bir an önce geçer senin rahatsızlğnda.