Aras-Altay bugün 44 günlük olduk. Canım ben yarım uyuştu korkulacak birşey yok 10 dakikada bebeğini gösteriyorlar daha sonra senin işinde 20 dkka dan fazla sürmüyor benim öyle oldu hemen odama geçtim bebeğim beni bekliyordu. Yürümeye gayret et yürürsen çabuk ayaklanırsın uyuşukluk 2 saatte geçmeye başlıyor ama ağrı kesici vuruyorlar çok ağrı olmuyor tek önereceğim eve geldiğinde ağrkeli ayağa kalkıp bebeğini beşikten almaya çalışma o zaman biraz fazla yanıyor günde 3 4 kere ayağı kalk ben normal insan gibi kalkıp işimi yapmaya çalıştım hep her seferinde bebeği kendim almak istedim çok yanma yapıyor. Ben bu söylediklerime rağmen 6 günde iyileştim Allah kucağına almayı nasip etsin allahım sabır versin korkma❤️❤️