Aras-Altay Tugba1tugba alttım çok dar bebek kanala girmedi girmeye niyeti de yok günü geçiyor o yüzden doktorum riske atmak istemedi
Lovelies Sumeyye_g bende olmamıştı baş ağrısı ama sonradan oldu ondada sade kave tüketmiştim doktor söylemişti birde çikolata oda baş ağrısını anında alıyor