Aras-Altay öncelikle hayırlı sogunlae asla korkma aklıma kötü şeyler getirme kan aldırmaktan korkan biri olarak spinal oldum ve bebeğimi aldım kucağıma hiç hissetmedim herşey mükemmeldi hastaneden sinra yanımda sadece eşim vardı hemen toparladım 5 6 günlükken yemek yapıyordum ameleytta zaten birşey hissetmiyorsun ilk kalkış biraz zor oda öldüm bittim değil yavaşça kalkar yürüyüş yaparsan bol bol ba sin agrirsasa nescafe türk kahvesi bol su iç hergun düş al pansuman yap enfeksiyon falan hiçbirşey olmaz Allahin iziniyle ❤