Aras-Altay benim iyiki yaptigim dedigim tek sey dogumdan bir onceki gun aci pulbiberli yemek yemek oldu. Aci yedigimde buyuk abdesti daha kolay yapiyordum ve bu sebeple gaz cikisi da daha kolay oluyordu. Tabii dogumum acil bir sekilde oldu yani haberim yoktu sezaryen olacagimdan. Ama iyi ki diyorum aci yemisim. Ve boool boool kompostu. Eve geldigimde de uzum kompostosu cok iyi geldi. Sana iyi gelen bir seyleri bul ihtiyac durumunda ki daha kolay atlatabil. Ve ne olur bol bool yürü daha cabuk toparlanacaksin. Eger ayaklarinda siddetli agri olursa da titremeden dolayi bu dikislerine yansiyip acitiyorsa hemen bir agri kesici iste cok iyi oluyor.. ve kesinlikle sondayi kontrol ettir. Beni masadan masaya gecirince haliyle cikmis. Altimi temizlemek icin kaldirdiklarinda öldüm öldüm dirildim. Ve odada birilerinin mutlaka olmasini sagla sedye degisimi icin yine.. Allah saglikli ve cabuk iyilesmeli bir dogum versin sana insaAllah. 🧡😊