Aras-Altay merhaba, ben 3. Kez sezeryan doğum yapacak biri olarak yazıyorum sana hiç korkma... hele çok kilo almadıysan daha da güzel. Öncelikle ayılırken çok konik oluyor insan komik şeyler söyleyebiliyor bilgin olsun ve çok üşüyorsun. Kalın çorap almayı unutma. Son doğumumda sıcak hava torbasında uyanmıştım harikaydı. Hemen odaya alacaklar seni sonra daha giyinmeden bebeğini verecekler kollarına bu arada hiç bir acı duymayacaksın. Onu görünce zaten acısada ne farkederki ama korkma acı yok. İkisindede sabah oldum akşam ayağa kalkıp gaz çıkardım ben. İnşallah senin de öyle olur. Sakın yürümekten korkma olur mu. Tamamen kendini iyi hissetmen 1 haftayı bulacak ama hafif ağrı kesiciler işe yarıyor merak etme. Hersey gönlünce olsun😘