Gull2110 Melihafurkan ben iki gun once oldum ilk gun bisey hissetmedim ikinci gun cok agridi bugun tık diye kesildi hic agrim yok
Deniz07 Ben iki gün önce oldum ne iğneyi hissettim ne ağrı sızı oldu hayvansal gıda yeme dedi ebeler yedim hiç sorun olmadı birde aşırı canı tatlı ipneden korkan biriyim sen düşün sanırım iğneyi yapanla alakalı
Deniz07 Melihafurkan korkma kasma kendini de inanki hasta olduğunda vurulduğun iğneden bile daha ince ve acısız
Nrgllsrc Malatya44 doktor söyledi sonra sağlık ocağına gittim gün verdiler canım iki gün öncede oldum işte ikinci doz için de martta gel dedi hemşire ben özellikle sordum haftası doğru değil mi diye oda evet dedi
Ayseer Kızlar benım 18 haftaya yakın gittim saglık ocgna ebe karnında hısedınce gel dedı bnde çarsamba gunu vurdum Bn kan sulandırıcı vurundugum için öbur kolundan wur dedı hafif agrım oldu
Btyas34 Happpm 20. Haftamda yaptırmayı düşünüyorum bende . Hemşireye yaptırmayacağımı söylediğimde triplere girdi
P_6 Te yaptırdım 2. Dozu 28 de yaptıcağım geç değil korkanlar için de hiç acımadı. Üstündne 1 gün geçti hafif bir sızı var ağrı ya da şişme olmadı. İnşallah 2. De kolay olur
Emk5341 2 dozu da yaptırdım. Hiç öyle kolumu kaldıramayacak derecede ağrım olmadı. Sadece birkaç gün sızı oldu o kadar.
busraozcan9 Melihafurkan benim ilk dozda 5 gün falan ağrım oldu, soğuk kompres biraz rahatlatıyor. 2.dozda hiç ağrı olmadı ama.
busraozcan9 Deletedmom317 1.benim de ağrılı oldu da 2.hiç birşey olmadı. Umarım senin de aynı olur ☺️
emremelike_757 tüp bebek olanlar aşı yaptırdımı hemşirem önermiyo bana düşük yada bebege zarar veriyomuş anlamadım