Betulzeynep19 Melihafurkan ben çok çektim eğer vücudda mikrop varsa ağrı yapar dedi domtorum bir hafta şiş ve ağrılı gezdim buz koydum sürekli
Gonulidil Ebruikraaa dün yaptırdım bende 20+6.. sağlık ocağı aradı. Sizde geç kalmış sayılmazsınız bence
Belmaaa Ebruikraaa ben de 21+1 im gidip sordum hemşire zamanın var ister yapalım ister bekle dedi ben de hareketlerini çok hafif hissettiğim için bekleme kararı aldım
Nrgllsrc Bende de iki gün önce yaptırdım 17+1 de ilk doz ama ilk gün çok acımadı dünden beri çok acıyor üzerine zaten yatmıyorum ama baya acıyor 😕
busraozcan9 Deletedmom317 1.benim de ağrılı oldu da 2.hiç birşey olmadı. Umarım senin de aynı olur ☺️
Bebiskomm Melihafurkan benim hcbisey olmadı hissetmedm bile ne agrı ne sisme ne kızarklık hccc ama hcbisi. Burda okumustm agrılı oluyo acıyo vs gunlerceee diyeee bnde ole olcak sandm onyargılıyfım.hcccc bisi yok merak etmeyn
Fatma9494 Bebiskomm Bnde de hiç ağrı şişme falan olmadi bebegin hareketleri flan gayet iyiydi yani şükür
Gulcezeren Melihafurkan benim ilk dozda uzun süre ağrım oldu çünkü çok kastım kendimi 2.cisinde daha rahattım ve 2-3 gün sürdü ağrısı 3cüde bakalım Allah kerimm💁🏼♀️
Nrgllsrc Malatya44 doktor söyledi sonra sağlık ocağına gittim gün verdiler canım iki gün öncede oldum işte ikinci doz için de martta gel dedi hemşire ben özellikle sordum haftası doğru değil mi diye oda evet dedi
Btyas34 Melihafurkan beni 15 haftamda çağırdılar gitmedim çok erken diye siz kaçıncı haftada gittiniz
UZUME Bende bu hafta oldum 20+1 de . Cok kipirdatmazsaniz ve üzerine yatmazsanız pek birsey olmuyor kizlar . 3. Günüm sadece kipirdattiginda kasilma gibi oluyor o kadar.
Burakfatma Melihafurkan ben 2 tanesini de oldum canm inan ki sonrasında agri çekmedim sadece yapıldıktan e0 saniye sonra biraz yakıyor tabi bünye meselesi