rkykaraa Melihafurkan benim ilk doz yapildi 2 gun agrim oldu ustune yatamadim ve kolumu zor kaldirdim bakalim 9 subatta da 2. Doz vurulacak o nasil olacak
Canan_olg Melihafurkan 1 ay önce yağtırdım 2. Dozu da bugün katlanılamıcak bir ağrı değil kol kasına yapıyır hafif sızı oluyor hepsi bu
Deniz07 Melihafurkan korkma kasma kendini de inanki hasta olduğunda vurulduğun iğneden bile daha ince ve acısız
aysenur30 Melihafurkan ilk dozda bişey yok ikinci dozda oluyor bende 24 Şubat ta vurulucam ikinci dozu
Havva23 Melihafurkan benim hiç olmadı canım.iğne yapılırken bile yani düşün çok korkuttuşar basta kolunu ağrıtır vs diye ama gayet normaldi
Vnsgb Melihafurkan ilk alışa hiç ağrı sızı hiç bişey olmadı sanki olmamış gibi. Ama 3. Ve 4. De sanki kolumu sağlık ocağında bıraktım gibi oldu aşırı ağrı sızı fenaydı
Belmaaa Ebruikraaa ben de 21+1 im gidip sordum hemşire zamanın var ister yapalım ister bekle dedi ben de hareketlerini çok hafif hissettiğim için bekleme kararı aldım
ggulayy Melihafurkan benim de hiç ağrım olmadı ikisinde de. 2-3 gün su değdirmemeye çalış, zaten sol kola yapıyorlar fazla da zorlama kolunu ne ağrı ne şişlik olur
Belmaaa Ebruikraaa siz bilirsiniz ben beklemeyi tercih ettim Perşembe doktoruma gidicem bebeğimi gördükten sonra rahatlayıp Cuma yaptırmayı düşünüyorum
Yel282828 Bence ağrıması vücuttan vücuda değişiyor kimisi hiç ağrımadı.diyo bem ikisindede 2 gün kolumu kullanamadım.ve üstüne yatamadım acayip ağrıdı