Ysssm Fdm4 ben 63 le kaldım şuan 70 im boyumda 1,67 ama bilemiyorum cok kafama takıyorum böyle yaptıgı içim dr
ZhraB Gamzeahsen bn baharatlı birsyler yedigm gun oluyom özellıkle mercimek corbasında cok asırı mide yanmam oluyor acısı sırtmdan cıkıyor o derece
Gamzeahsen ZhraB sende daha zor oluyormuş bende baharatlı da pek olmuyor artık çok şükür sende de geçer inşallah biran önce😊
Ruhsuz Kızlar ben de 27 hafta 3 günlüğüm hareketleri sürekli mi oluyor aralıklı mı acaba bir de kaç haftada bir kontrole gidiyorsunuz
Fdm4 Gamzeahsen benim daha az sanırım 😕 doktor rahim ağzın kısa erken doğum olabilir dedi çok Korkuyorum erken Doğum olacak diye hamilelerin birbirine duası geçermiş bana duş eder misiniz 😔
Gamzeahsen Fdm4 artık olmuştur inşallah doktor iyi dedi kilosu ama biraz ufak dedi bende daha çok yemeye başladım şimdi artık kilo alsın iyice diye
Gamzeahsen ZhraB bana doktor 664 dedi iyi dedi ama biraz ufak dedi siz ne yediniz bebeğiniz kilo alması için ne yaptınız 😊
Fdm4 Ysssm şeker çıkar diye çok almışsın demiş olabilir Allah’ın izniyle birşey olmaz inşallah canım takma kafana
ZhraB Gamzeahsen bn oyle özel birsy yemedm her sabah muhakkak iki yumurta yerim onun dısında bilindık seyler secmıyom hersey yedım yani😂
Seymen1905 Bende tam 27 oldum bu gece çok heyecanlı bi an önce hayırlısıyla 30 lara gelelim artık🙏ben 58 le hamile kaldım 60 ım ama bende gebelik şekeri çıktı malesef
Nehir66 Gamzeahsen 26+1 haftalığız prensesimle 😍😍çok güzel tekmeler atıyor teyzesi 😍çok iyi çok şükür kızım bakalım hayırlısı ile kucaklarımızada alırız inş 😍