Fdm4 Ysssm şeker çıkar diye çok almışsın demiş olabilir Allah’ın izniyle birşey olmaz inşallah canım takma kafana
Seymen1905 Ruhsuz açlık 90 1 saat yani tokluk 180 canım kadın doğum hastanesine gidiyodum riskli dedi araştırma hast.yönlendirdi yarın randevu aldım oraya gidecem
Gamzeahsen Fdm4 hergün yoğurt yemeye çalışıyorum unutmazsam yumurta yiyebilirsem yiyom meyve çok yiyom bunlar çerez fındık VS bunlar cnm
ZhraB Gamzeahsen bn oyle özel birsy yemedm her sabah muhakkak iki yumurta yerim onun dısında bilindık seyler secmıyom hersey yedım yani😂
Seymen1905 Gamzeahsen hmm normal o zman benim 21 ken 467 idi 26 ken 1078 di bi hafta önce gittim ama gebelik şekeri çıktı malesef bende
Emek Fdm4 bunun size herhangi bir belirti varmiydi agri sizi vs gibi yoksa sadece ultrosondami soledi
Dua38 Seymen1905 Bendede gebelik şekeri çıktı maalesef korkma diyetle felan halledilir dikkat ettiğimiz sürece bisey olmaz Allah in iznyle
Seymen1905 ZhraB ayy doktor beni çok korkuttu etraftakilerde resmen tatlıya dair hiç bişey yemiyorum yarın doktora gidecem
Gamzeahsen Seymen1905 ayy gerçekten mi inşallah biran önce tedavisi olur bende şeker yüklemesi yaptırdım herşey normal çıktı
Seymen1905 ZhraB ya ne bilim bende 2 hafta önde gidiyodu bebek ondan yaptı doktor her muayene gittiğimde daha çok önden gitmeye başlamıştı çünkü
Seymen1905 Gamzeahsen maşallah canım Rabbim yavrularımızı korusun evet malesef bakalım nasıl bi süreç bekliyo bilmiyorum