Gamzeahsen Merhaba hamiş anneler nasılsınız 27 haftalıgınız da neler oluyor neler yapıyonuz bebişlerin hareketleri nasıl gidiyor bizim ki maşallah iyice hareketlendi sohbet edelim burdan 💝
ZhraB Gamzeahsen bnmde cok hareketlı bazen izlıyom gebegım yukarı cıkıp iniyor baya guluyom ya cok tatlı birsy rabbım herkese nasp etsn bnmki kız dedi doktor sizin 😍😂
Ask_H Gamzeahsen 27+3 olduk bizde mide yanlarım yeniden başladı maalesef neyse ki çok sık değil Allahtan onun dışında bebeğimiz de iyi maşallah sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza inşallah
Nehir66 Gamzeahsen 26+1 haftalığız prensesimle 😍😍çok güzel tekmeler atıyor teyzesi 😍çok iyi çok şükür kızım bakalım hayırlısı ile kucaklarımızada alırız inş 😍
Handan17 Gamzeahsen bemde 26+4 um ozellikle gece yatinca cosuyo benim bebis😂 bacaklarda agri var mi sizde bende bacak icim cürümüs gibi aciyor bazen hareket etmekte zorlanıyorum
Gamzeahsen Burcutran evet bende öyle artık dolardan bazen belli bile oluyor sert vurunca yada hızlı hareket edince cinsiyeti ney sizin 😊
Ysssm ZhraB ay kızlar en çok ben mi almışım ☹️☹️☹️ 7 kilo aldım ben yaa çok üzülüyorum doktorumda kızıyor hep ama naapyom
Fdm4 Gamzeahsen benim daha az sanırım 😕 doktor rahim ağzın kısa erken doğum olabilir dedi çok Korkuyorum erken Doğum olacak diye hamilelerin birbirine duası geçermiş bana duş eder misiniz 😔
Gamzeahsen Ask_H amin inşallah mide yanması çok kötü oluyor ya bende şuan yok geçti çok şükür bazen oluyor oda
ZhraB Gamzeahsen bn baharatlı birsyler yedigm gun oluyom özellıkle mercimek corbasında cok asırı mide yanmam oluyor acısı sırtmdan cıkıyor o derece
Ask_H Gamzeahsen aynen canım çok sıkışırsam gaviscon içiyorm elimden geldiğince de içmemeye özen gösteriyrm ama bazen dayanılmıor