Herkesin acı eşiği farklıdır. O yüzden sürekli çok acır mi, böyle olur mu söyle olur mu diye sormayın. Ben omurilik ameliyatı geçirdim ve kendi sağlığımıza düşünmek zorunda olduğum için başından beri sezeryan olucam diye plan yaptık. Rabbim herkese normal ya da sezeryan kolay doğum nasip etsin.