Bebek_uraz ya sen ciddi misin? Bende spinal sezeryan oldum bu dediklerinin birini bile yasamadim. Hatta 3 kuzenim var onlarda ayni sekilde. Ve 3.gununde ayaklandilar. Ben 2.gunumde ayaklandim. Bence sizin hastane sartlarinizdan kaynakli olabilir. 8 ay oldu dogum yapalı ne bir acı ne bir sanci. Sadece ilk 2 gun yaşadım zorlugunu, sonrasinda sıkıntım kalmadi şükür. Kan kokusu bebegin cekilmesi, doktorun ellemesini hissetmen bana tam uyusmamissin gibi geldi. Ben hic birini hissetmedim, sohbet ederek gecti dogum zaten 15 20 dakikada bitti tum ışlem. Ustelik benim suyumda fazlaydi yani diger dogumlardan dahada zor olmasi beklenirken bu kadar kolay oldu