Nevink rica ederim canim, bende buradaki annelerden ilham aldim. Bazilari resmen öcü gibi gösterdi bana sezeryani. Ama hicc korkma hatta ameliyattan ciktiktan sonra o kadar dua edeceksin ki. Yeterki sen hazir hisset, emin olki kolay oluyor. Ha tamamiyle acisiz degil uyusukluk gecince biraz zorlaniyosun ayaga kalkmakta falan ama o ilk saatleri atlatinca 2.3.gunu ayaklanacaksin Allahin izniyle 😊