TwinsmomDA ya cok uzuldum😢 çok geçmiş olsun dualarım bebislerinizle inşallah sağlıkla kucağıniza alicaksiniz 🙏 moralinizi yüksek tutun annelerini hisseder onlar .benim yigenim 5.5 aylık doğdu kalp ameliyatı bile oldu o halde şimdi tosunum 6 yaşında.tip çok şükür mükemmel artık bu konuda.en kısa sürede bebislerinizin kucaginizda, her birinizin sağlığı mükemmel vaziyette olmasi dilegiyle🙏💖