İyi akşamlar kızlar benim de doğumuma çok az vakit kaldı 38.haftamdayım başından beri hem özelde hem devlette takip görüyorum çünkü bulunduğum şehirde özel hastane muayenehane vs. Yok o nedenle yakın bir ilde özelde de takip görüyorum çünkü devlette özel kadar ilgili olmuyor doktorlar. Şimdi özeldeki doktorum il dışında olduğu için normal doğum yapamicağını ve eğer istersem 14 şubatta sezeryana alacağını söyledi. Devletteki ise sezeryanı söz konusu bile ettirmedi sonuna kadar normal dedi. Ama ben çok korkuyorum astım hastasıyım ve aşırı paniğim normal doğum yapacak gücü kendimde göremiyorum ama evladımı da hiç alakam olmayan bir ilde doğurmakta istemiyorum. Bir türlü karar veremedim. Normalden çok korkuyorum . Siz olsanız ne yapardınız?