Sema_6161 canım aynı şey bnm içinde geçerli daha 24ncü haftadayım ama benm ilki normal di Türkiye’de dogurdum şimdi almanyadayım korkuyorum ama cesaretlendim sanki biraz zaman gectıkce:) eger benm ilk dogumum zordu psikolojik olarak dersen seni normal doğuma zorlamıyorlar bildiğim kadarı ile ama doktoruna önceden sezeryan istiyorum diye bildirmen ve gün Alman lazımmış öyle son dakka sezeryan istiyorum deyince gidişat normalse sezeryan yapmıyorlarmış