Sema_6161 canim bence doğum işi, hamile kadin kendini hangisine hazir hissediyosa o şekilde olmalıdır. Sezeryana hazor hissediyosan bence bunu açıklıkla doktoruna dila getir mutlaka. Ben spinal sezeryan oldum, tamamiyle acısız diyemem ama daha zor bekliyordum bekledigimden daha da kolay oldu.