tugce67-67 canım ben ilk 16 haftalıkken falan öğrendim kızımın cinsiyetini eşim direk gitti hastane çıkışı takım aldı full ondan bi süre sonra hiç bişe almadım sonra indirimde gördüğüm tüm cıtcıtlı falan filan aldım yavaştan şuan 7.5 ayım neredeyse büyükler hariç tamam ama herşeyi 03 alma 36 da al hemen büyürmüş