tugce67-67 İnsanlar hiç bir zaman susmaz he deyip geç ☺️ bebeğine odaklan, sağlıkla gelsin inşallah.
Ben 0 3 ay olarak birkaç parça aldım çünkü 40ı çıkana kadar giyiyormuş çoğunlukla. 3 6 ay da çok alma bence 😁 hediye gelecek daha çünkü. Çok heves ettiğin şeyleri al mevsimleri göz önünde bulundurarak.